ilaygiz Merhaba sizinle paylasmak istedim sadece kuruntumu yapiyorum bilmiyorum cocugumuz olmuyo 2 senelik evliyiz esim azosperm bendede sol yumurtaligim da sikinti cikti esime nas yaklassam anlamiyorum esim soguk davraniyo afedersiniz ama iliskiye girsek bile bana diyoki bana yaklasmiyon diyo 2 gunde bir iliskiye girsek 1 gun girmesek laf vuruyor mutsuz gibi benimle kiloma laf ediyo bazen cok.kilo almisin diyo halbuku evlendigimiz zamanda kiloluydum evlenince biraz daha aldim bazen gidip kucagina oturuyorum nefesim kesildi bacagim agridi diyo onceden kus kalsak gelir gonlumi alirdi ama simdi ben yaklasmadan yaklasmiyo bile
Ocean ilaygiz canm sendn bekliyo olablir sen yanaş o da seni soğuk görüyo olablir☺️ Sıkıntı yapma bence inşallah bebeğiniz olur bunun için doğal kürler var eşine yedireblirsin