egecandeniz Daha önce bir düşük yaptım şimdi 8haftalık hamileyim bugün çok az boz bi akıntım oldu hemen doktora geldim bebeğim iyi kalp atışıda var plesenta oluşana kadar progestan kullanacaksın dedi böyle olan var mı
Nisaa11 egecandeniz ben kullandım canım bi kimyasal gebelik bi kürtajım var. Şimdi 38 haftalığım başlarda kanama oldum hafiften Progestan kullandım alttan fitil olarak. Sabah akşam. Şimdi 38. Haftama geldim çok şükür 🤲🏻