eymosunannesi Arkadaşlar bugün aşağıya doğru 15. 20 dkda bir baskı var vajinaya doğru kasiklarim agriyo esimi cagirdim saat 7 sen sonra gelebilecek hic boyle olmamistim haftaya kontrolum var ozamana kadar beklemek istemiyorum sizlerinde bu günlerde boyle yasayaniniz oldumu
sinemsepci eymosunannesi canım bende 35 haftalık hamileyim son bir haftadır benimde aşağıya doğru bıçak saplar gibi oluyor. Bir iki saniye sürüp geçiyor pazartesi doktora gidicem bendr
Ftm_yns eymosunannesi canim benimde 36+5 kafasi asagida oldugu icin dedi doktor kontrolum.vardi sancilarima bakti normal dedi yani basi asagiya dondugu icin olabilir telas yapma
Betzm eymosunannesi bende de bugun biraz sümüksü koyu sarı da değil yeşilde değil akıntı gelmiş isalde olmaya başlamışım Allahım doguracak miyim ki diyorum😂😂😂 Sizce nedir normalmi🙄
eymosunannesi sinemsepci benimde bıçak sallaması gibi olup geçiyordu ama bugün bildiğin alttan cikicakmis gibi oluyor erkek benimki 40 dan önce gelmez diyorlar ama çok korkuyorum erken gelecek diye
sinemsepci eymosunannesi benimde erkek canım ☺️ Ama bence her bebekte farklıdır erken gelmenin cinsiyetle bi ilgisi olduguna inanmıyorum
Betzm sinemsepci evet canım tekrar geldi nişan oldugu tam anladım şimdi elim ayağıma dolanıyor 36+2 kızım 2800 civarı inş bir sıkıntı olmaz 🙏
eymosunannesi Umarım öyledir esimi bekliyorum benimki zaten 34 hafyltalikken bas asagidaydi umarım geçici biseydir hepinize çok tskler arkadaşlar Allah bi sancida kurtarsın hepimizi son zamanlar hic geçmiyor sanki 1 senedir hamileyim