Neslihansss benimde oldu 6. Haftada doktora gittim progestan verdi yolladı yat dedi ne yattım ne de ilacı kullandım yaşayacağı varsa Yaşar dedim zaten sıkıntılı bir bebek olursa en başta düşsün dedm ilerde daha zor oluyor 12 haftalık bebeğimde sıkıntı olduğu için aldırmıştım