Tazeannebaba Güzel anneler bişey soracaktım benim canım çok limon çekiyor sizce yesem bişey olur mu yarın kontrolde sorsam mi doktora
Havvanurerolll Tazeannebaba valla bilmiyorum canım ama ben grip olduğum zaman kesip direk öylece yedim yani hiçte bir zararı olmadı sonuçta midemizde asitli bir yapıya sahip bir taneden bir şey olmaz ama sen doktoruna gene sor bence 🤔
seymakumatarnsf Tazeannebaba Tabiki de bir şey olmaz. Ben ilk 3 ayda çok şiddetli hasta olmuştum ve ilaç almamak için sadece limonu sıkıp içine su eklemeden öyle bardak bardak içtim. Çok da iyi geldi. Çok abartmadığınız sürece içinizden geleni yiyin☺️
Humi Tazeannebaba aaa benim yedigim limonlarin haddi hesabi yok olsa bana olurdu yesil elmanin bide ustune sikip kalan limonun icini yiyorum 😂
Ummugulsum_44 Tazeannebaba ben bir haftadır meyve diye tuzlayıp yiyorum sade sodaya sıkıyorum sürekli tüketiyorum zararını görmedim sadece biraz midem yanıyor normalde de iyi gelmezdi çok eşki ama şu sıralar çok canım çekiyor yiyorum valla