BayramzlemFirat DenizadanTalay benim biraz sancı var dediler 35 haftada pek anlamıyorum ben ilk kez çekildi
DenizadanTalay BayramzlemFirat sey altta degeler yazıyor bı dahakınde bakarsınız benım 40 larda 100 dogummmus👀
BayramzlemFirat DenizadanTalay 2 tane çizgi var üstteki sancıydı herhalde dimi 7.06 tarih lo=120 hı=160us toco1cm/mın yazıyo altında
DenizadanTalay Boyle nst den cıkınca bı kagıtverıyorlar orda cızgı var zık zaklı ordakı degerler gosterıyor 20 30 40 ... 100 seklınde
BayramzlemFirat DenizadanTalay bi ara 40 geçmiş canım sonra 40 altında hep ama bebiş çok döndü çekerken o etkiliyor mu sancıyı acaba
DenizadanTalay BayramzlemFirat evet kasılıyor ya onlar sancıymıs taş gibi oluyor bazen bebek 👶😁 demek kı bu haftalarda 40 larda gecen hafta 20 lerdeydı ondan oncede 0 10 lardaydı gittikce artıyor bu hesaba gore 😁 26 marttan ıtıbaren gelıcekler ınsalllah
BayramzlemFirat DenizadanTalay sağlıkla gelsinlerde😊 doğum kanalına girmiş mi sizinki ben sormayı unuttum heycandan bı hafta sorcam 😂