Mila___milaa Merhaba kızlar benim ovlasyonum 5 gündür koyu instaqramda ebru hanım bakıyodu ama kaç gündür cevap vermiyo o yüzden size sormak istedim. Bu arda geçen ay hsg çekildim adet oldum ama 3 gün gecikmeli. Hızlıresmin linkini bırakırsanız ben resim atarım 🙏🙏🙏🌺🙏🙏🙏 şimdiden teşekkürler
minik_mucize Canım kaç saat öncesinde sıvı alımını keserek yaptın? Bende ebru abla ile takip ettim şu anda gebeyim üç kere yaptık ücüde tuttu. İkisini kaybettim ama inşallah bunu saglıkla kucagıma alırım,sanada nasip olur 🙏🏻
Mila___milaa minik_mucize 2 saat hiçbirşey içmedim öyle yaptım saat 12 ile 4 arası 🤗 inşallah isteyen herkese nasip olur🙏 sizdedemi böyle olmuştu birkaçgün koyu?
minik_mucize Mila___milaa https://eksiup.com/p/m8260268egt4 Benimki böyle olmuştu canım iki gün sürmüştü ama ilk günü değerlendirememiştim benim yumurtlama iki gün sürüyor genelde
minik_mucize Mila___milaa ebru abla cok yoğun mesajlara yetişemiyor haklı olarak eğer yumurtlamamı acaba deyip şüpheye düşerseniz mutlaka değerlendirin ebru abla geç cevap versede değerlendirmiş olursunuz yumurtlamayı kaçırmamış olursunuz
Mila___milaa minik_mucize aslında bendede iki gün oluyodu ama şimdi böyle oldu şaşırdım 🤦 deyerlendirdik adetim bittiği günden deyerlendiriyoruz şuan 6 gündür
minik_mucize Deebg evet canım pet bardakda tuttum idrarı ikisinide aynı idrarla yaptım maşesef laboquick yanılttı diğeri ile yumurtlamamı yakaladım
Deebg minik_mucize bende laboquik marka testi kullanıyorum bugün şeffaf akıntılarım var ama yumurtlama göstermiyor testte içime bi kurt düştü şimdi 🤔🤔
minik_mucize Deebg Mila___milaa Laboquicki sevmedim bilmiyorum bence imkanınız varsa bu testlerden alın bu iki oluyor yanılttı beni evde laboquick vardı ama kullanmadım yumurtlama günü bakayım gösterecekmi dedim yine göstermedi