Rabia5541 Yine acemi bir ben ☺️ Araştırıyorum hangisi iyi sonra bu böyleyse bu nasıl olacak diye tereddütte kalıyorum. Şimdi alışverişte göğüs ucu kremi alacağım göğüs Kalkan’ı ya da gümüş kapak alacağım bide göğüs pedi 😂 kremi sürdüm göğüs pedini mi koyacağım göğüs Kalkanımı mı . Yara olmasın diye uğraşıyorum kremi sürünce kalkanı takarsam daha çok yara olur mu krem kaldığı icin . Karmaşıklardayım hangisi almalıyım ?
Rabia5541 Aktashacer07 teşekkür ederim valla yoksa bu gidişle herşeyi alıp eve yığacağım ateş pahası bide herşey 😂