ozlem_yasn03 ağırlıklı 3 aylık alın. Yenıdoğan ilk 10 gün kullandım sadece. Hastane çıkışı 10 lu aldım. 1 adet. Süt sağma makinesi eğer işe başlayacaksanız alın. Anne ile bebek yan yanaysa sağım gerekmez.illa alıcam derseniz mochi el pompası var çok iyi diyorlar.bosuna makineye para vermeyin çok pahalı zaten.ben boşuna verdim kullanmadım ondan daiyorum. Bebek bezi olarak sleepy ile başladım bir çok markayı denedim. Bir tek minies pişik yapmadı. Bence bezi deneyerek bulun bi anda toplu almayın. Zamanla markayı belirleyip toplu alırsınız.