Semo Merhaba! Kızlar nasılsınız biz bugün 34hafta olduk kontrolüm vardı bugün iki üç gündür acayıp bel ağrısı çekiyorum geceleri uyutmuyor doktorum kontrolümü yaptı bi sorun görmedi falan Bebeyin kilosu önden gidiyor 34haftalığım Bebek 3kilo kafası biraz büyük dedi karın çevresi falan ağrıların ondan ola bilir dedi Bebek önden gitti için ve ben baya zayıf kalmışım göbeğim çok çıkmadı 5aylık gibiyim 57kiloyum şuanda. Hamilelik başlangıcında 46kiloydum bebeğin önden gitmesi beni endişelendirdi yaşayan varmı yole bişeyi yardımcı olurmusunuz doktor korkacak bi durum yoktur dedi önden gitmesi beni şaşırttı dedi sadece 😔
IremSare Bende 33+3 te kontrole gittim 2600kg 36 haftalik ile uyumlu gelisimi dedi doktorum. Pazartesi günü 35+3te kontrolüm var tekrardan kilo ve gelişimine bakalım şeker olabilir bebekte kilo alımı hızlı dedi bende korkuyorum acikcasi 😐 bende burda durayim bilgi sahibi olmak için 🙏 bu hafta kasılmalarım da başladı artık
Semo IremSare bana da 25ne randevu verdi inşallah bi sorun olmaz iri bebeklerin doğumuda zor olurmuş allah kolaylık verdin 😔
Hllhnm Aynı bende gittim 34de 35 cıktı kafasının buyuk oldugunu soyledı normalmıs sıkıntı olmaz dedı doktorum
Badevehande Bende 32 de gittiğimde kafa 2 hafta geriydi ama 33+2 yiz şuan 34 de gidecem tekrardan bakalım haftasına gelmiş mi🤔 kilo önden gidiyor ama o gerilik merak uyandırdı bu arada 2 gündür bel ağrısından ölüyorum bende
Semo Badevehande o bel ağrısı benide mahvetti gerçekten doğursamda kurtulsam artık diyorum bişe yapamıyorum yani o derece 😔