__tugbaa__ Merhaba bana doktorum bugün elevit yazdı. İnternette domuz jelatini olduğu ile ilgili haberler var ama ilacın prospektüsünde parantez içinde sığır koyun gibi belirtilmiş. Acaba ne düşünüyorsunuz? A vitamini (sığır), D3 vitamini (koyun),Laktoz monohidrat (inek),jelatin (sığır)
Ps15 __tugbaa__ Ben kullanıyorum folik asiti kestiğinden beri, doğuma kadar kullanacaksın demişti doktorum başka birşey vermedi ekstra kan değerlerim normal diye sanırım.
Selinbakirci Sağlık ocağındaki hemşire de bana Decavit vermişti kullanıyordum. Ama doktorun içinde domuz jelatini var deyince tereddütte kaldım bıraktım uç dört gündür. Eğer halsizlik falan olursa müdavim bir ilaç yazdı onu alıcam bakalım.
EsraDeniz24 Ben de 13haftslık hamileyim doktor verdi kullanıyorum ama neden kilo alıyorum diyordum yorumları okudukça elevit ten sanırım 🙈 başka kullanan var mı acaba etkisi falan nedir
__tugbaa__ Teşekkür ederim cevaplarınız için. Bende kullanmaya başlıcam bakalım. Bir etkisini görürsem paylaşırım bakalım.