Ozgee_ Antibiyotikte kullanmama ragmen lökosit değerim çok yüksek çıkmış. Ne yapmam lazım ? Bol su da içiyorum. Bebeğime zararı olacak diye korkuyorum. 33. Haftamdayım.
Betzm Ozgee_ sadece suyla atlatıyorum suyla geziyorum resmen hafifledini hissediyorum çok şükür rahatladım biraz 3l içiyorsan 4iç canım ancak öyle geçiyo