Ulasbebek Kizlar merhaba 20. Haftama yeni girdim normal kiloda hamile kaldim 4-5 kilo almisim simdiye kadar. Suan 59 kiloyum. sizce nasıl cok agirlasmak istemiorm daha 4 ay var asil ozman kilofa uçuşa geciliyormus😢😢 tecrübeleriniz yaşadıklarımız nelerr ??
Zeynep1 Ulasbebek herkesin bünyesi bir değil bana çok kilo alırsın senin bünyen kilo almaya meyilli dediler 12 de 37 hafta olucaz ama 5 kilo aldım
Mervee58 Ulasbebek bana bünyen müsait kilo alırsın diyolar hep 19+6 yız 57 yle hamile kaldım sonra 55 oldum şimdi yine 57 yim bundan sonra alıcaz galiba🙈
Ulasbebek Eceveannesi canim asermelerim salcali makarna ve kuru sogan olmasaydi belkim bunuda almazdjm fasulye makarnaci cikti😁😁
Purple13 Ulasbebek 24. Haftamda 3 kilo almıştım. 30. Haftadayım toplamda 9 kilo oldu birden aldım anlamadım.haftalar geçtikte farketmeden alınıyormuş🤷♀️
Ulasbebek Kuzey88 banada oyle diorlar agirlasmaktan korkuorm okula giderken suan zor ilerde dusunemiorm
Mry91 Bende 20+5teyim geçen haftaya kadar 5kg almıştım bu hafta tartılmadım 45le hamile kaldım doktorum 15 kg ya kadar alabilirsin demişti