Selam bayanlar benım uc gündür sol kolumda hissizlik oluyor o kadar şiddetli kı elimde bırsey varsa onu kavrayamıyorum gece uyurken burden ayak parmaklarıma kadar uyuşuyor yada kolum uyuşuyor uykudan uyanıyorum 10+3 deyim hamileliğim de benimle aynu durumu yaşayan varmı acaba hamilelik şekeri belirtisimidir bunlar ılk hamileliğim de çıkmamıştı atın 20sine randevum var gıdınce sorucam ama ayni sorunu yaşayan varsa doktoru ne dedı benimle paylaşabilir mu