hedo 1-2 cm açıklığım varmış rahim yumuşamaya başlamış dedi doktorum sizce çok bekletir mi miniğim bizi sizde nasıl durumlar 37 -38 ler 🤗
Mihribanyldrm hedo açıklık olduğunu sizmi anladınız bi ağrı falanmı vardı yoksa kontrolünüzdemi ortaya çıktı 🙂
hedo Mihribanyldrm nst de sancım vardı biraz ama düzensizdi birde kasık ağrım olunca doktorum muayene etti öyle öğrendik