Merryy 21 gün önce dış gebelik sebebiyle kürtaj oldum. ( 5+4 ) Artışlarım çok güzeldi. 63 229 1093 sonra az yükselöeye başladı 1737 2445. Rahimde keseyi göremediler. Vajinal ultrasonla bir kese göründü fakat rahimde değil, kanaldaydı. Bebeğim oraya tutunmuş. Henüz çok küçüktü. Hiçbir ağrım kanamam olmadı. Acil olarak beni bi prof a yönlendirdi doktorum. 3-4 tane doktor baktı. Hepsi dış gebelik dedi. Her geçen gün çok tehlikeli. Bebeğin orada büyümesi demek kanalları, rahmi yırtması, yumurtalıkları kaybetmek demek. benimki henüz çok küçük olduğu için bana zararı olmadı çok şükür. Hastaneye yatışım yapıldı. Ertesi gün kürtaj oldum. Asla ihmal edilecek bir konu değil. Ve belirtiler herkeste aynı olmuyor. Doktorlarının yönlendirmelerini buradaki insanların yönlendirmelerinden daha fazla dikkate al. İhmal etmen ameliyat olmana ve allah korusun yumurtalıklarından birini kaybetmene, iç kanama geçirmene sebep olabilir. Umarım sağlıklı bir gebelik geçiriyorsunzdur.