eknsnsr98 Kızlar sürekli sıkıntı basıyor beni ve kendimi kasıyorum stres yapıyorum bu yüzden bebeğe bi etkisi olur mu anlık geliyor gidiyor ama sürekli oluyor bide 15 haftalığım sırtıma bıçak saplıyorlar sanki iğneler batıyor sanki sizdede oluyor mu?
Prensesgeliyor eknsnsr98 evet bende doğuma kadar sürdü patlayacak mis gibi hissediyordum kendimi daraliyordum çok kötü bir his gerçekten ama uzun sürmüyor Allah tan o yüzden sıkıntı geldiği an derin derin nefes al
Mervee58 eknsnsr98 19. Haftam şu aralar daralıyorum bunalıyorum resmen içimde sürekli sıkıntı ve mutsuzluk var Rabbim hayırlara çıkarsın 🙏🏻😔
Miyaaaaaa eknsnsr98 canım malesefki bende de çok oldu . Geceleri uyanıyordum o sıkıntı ile çok acaip bisey.tarif edemiyor insan.su an 39 +1 oldum hala daha var sağlıkla doğarlar inşallah her sknti ya onlar için katlaniyoruz
Senizberkan18 Merhaba ben de de oluyor. Ben doğum öncesi düşük mg hapım vardı şimdi içemiyorum diye zorlanıyorum diye düşünüyordum ama burda da hamileler sıkıntı basması oluyor deyince normalmiş dedim zor bi durum bir an önce bitsin istiyorum