zelihabrk6 bende daha önce dış gebelik geçirdim Başkent’te ameliyat oldum doktorum iyiydi fakat Ebru ünal normal Doğum ve kesiksiz doğum yaptırdığı için hatta ikizleri bile normal Doğum yaptırdığına dair resimleri fln vardı o yüzden giden varmı diye merak ettim ☺️