Rmysa_29 Bende Ocak , hastane çıkışını uzun ve biraz kalın aldım. Fotoğraf için ayrı alacağım. Ben de şimdi düşünüyorum acaba direkt o fotoğraflık olanı mı vermeliyim diye? Bir de ilk giydirdiğim kıyafeti asla atmam ya ne güzel bir duygu 🎈
Neyse onun dışında daha çantamı hazırlamadım ama aslında erken doğum ihtimaliyle hazır etmek gerek. Hazırlansın haftalarca dursun di mi, ani bir durum olsa benim eşim hayatta altından kalkamaz 😁