Derya2727 Kızlar gecen boş gebelik yaşayan varmı diye sormuştum. Cünkü benim bebeğim gözükmediği için doktor bana boş gebelik olabilir demişti. Bugün kontrolde ultrasonda yine bebek gözükmedi kese 9 mm gözüktü. Ama doktor yine aynı gelişmemiş dedi bide alttan bakalım dedi. Alttan bakınca bebeği gördük ama kalp atışı yoktu. Progestan iğne kullanıyorum 5 gündür. Doktor o cok ağır yorar seni dedi hap e devam et dedi 15 gün sonra tekrar gel bakalım dedi acaba neden böyle oluyor. Birde normalde suan 9+1im ama kese 5 haftalık ta kalmış 😑
Pcoslubiranne Derya2727 bebegi gorup kalp atisi nasil duyulmaz anlamadim. 9 haftalikta coktan bebek gorulur yani.Kese 5 haftada kaldiysa zaten bebek gorulmez o zaman da.baska bir doktora mi gitsen acaba.