Guliguli Kizlar adetime 3 gün kala 38 cikti sizce cokmu dusuk kimyasal olabilirmi ? iki gun sonra tekrar yapicam
CanNurdan Guliguli benim adetime 3 gün kala 9,98 di 😊 gayet güzel bence iki gün sonra aynı yerde tekrar baktırın iki Katı olması gerekiyor hayırlı olsun ❤️
Islim123 Guliguli önemli olan değer değil iki günde iki katı artması canım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim inşallah
Blackkcat Guliguli 2.testi yapmadan düşük ya da yüksek diyemeyiz canım,3 gün kala için normal bi değer,ben de yeni kimyasal geçirdim,aklına getirme canım,malesef ben düşüne düşüne kötüyü çağırdım,hamilesin tadını çıkar💕sağsalim kucağına alırsın inşallah🤲🏻
berjerdekikaolikalev Guliguli Benim adetime 1 gün varken 8di🙂 sonra 49 oldu kanamam oldu kahverengi ama betam düzgün arttı ve şuan kızım karşımda uyuyor 🥰
ecemtmr Guliguli canım hayırlısı olsun onemlı olan ıkı gunde bır ıkı katından fazla bır artıs olmasıdır ben ılk gebelıgımde adetın 3.gunu gecıkme beta 26 ıle ogrenmıstım
Seyma1234 Guliguli benim adete 6 gün varlen 10 du çok düşüktü şimdi 35. Haftadayım azcık sabır 2 gün sonra tekrar baktırın