as_af postunu az önce okudum aynı gün dopum yapmışız Seah’te 18 Ekim cuma günü 13.07’de minik meleğim dünyaya geldi spinal sezaryenle İlker Ali Çerçi doktorumundan Allah razı olsun prensesler gibi ilgilendiker benimle tüm ekibi de çok iyiydi çok şükür her şey iyi geçti bebeğimin kilosu da gayet iyi doğdu :) 1 saatlik yoğun bakımda kaldı çıktı hemen yine hamile olsam yine ilker beyde sezaryen isterim 🙏🙏🙏🤚🎉🎉🎉