birtutammutluluk Bu ilaci kullanan var mi aranizda arkadaslar ? Kullandiysaniz nasil kullaniliyor acaba ? 🤧
online_mom birtutammutluluk kremmi dedğiniz? Onun tek çözümü yakılması bu arada diğerleri çözum değil
Ggamze birtutammutluluk krem ile geçeceğini düşünmüyorum koterizasyon en iyisi Onuda hamileysen yaptıramazsın eşinde de olma ihtimali var
frigyalikibele birtutammutluluk doktor nasıl yazar böyle biseyi. Ilaç bile değil bu . Kadın doğum doktorunun operasyon ile yakması gerekiyor . Başka doktora git
birtutammutluluk online_mom frigyalikibele Krem degil, hamilelere krem verilmiyormus. Sadece bunu yaziyorlarmis. Bu sey asitmis. Sanirim bu yakiyor.
online_mom birtutammutluluk kendı kadın dogum doktorunuzmu yazdı ilacı.ilac hakkında pek bilgim yok ama arkdsmda vardı doktoru hamıleyken müdahale etmem canın yanar sakıncalı olur ancak dogumdan sonra demişti.
Guliguli Bendede cikmisti esimdede bu bir cinsel yollarla bulasan virusmüş doktorum siprey ile dondurmustu ondan sonra kalmadi gecti biraz yakiyor ama geciyor
birtutammutluluk online_mom evet kendi kadin dogum doktorum yazdi. Asitmis sanirim o yakma islemi bu ilacla evde yapiliyor 🤷🏼♀️
birtutammutluluk Ggamze krem degil canim, asit. Krem bebege zarar veriyomus sanirim o yuzden hamilelere vermiyorlarmis. Bu asit bebege zarar vermiyor dedi verdi
birtutammutluluk frigyalikibele evet doktorumda dedi aynisini. O asitle bitirmeye calisacak. Gecmezse ilerlerse normal dogum olmayacak 🤧