Tugce12
B12 bende normalde de düşüktü yine öyle , doktor bir ilaç takviye vs verdi mi? Kırmızı etde yüksek oranda var diye biliyorum, ancak hamilelikte et tüketiminde etin normalden de biraz fazla iyi pişmiş olması gerekiyormuş. Bir de tavuk yumurtasında var ben de her sabah muhakkak yumurta yiyorum.
Ben multivitamin gibi takviyeler alamıyorum bir kan hastalığım var onla çelişiyor doktorum veremedi, ama asla yanılma hiç bir sorun olmayacak iyi beslen diyor. Umarım sende nesin ile çözersin.