Sevda15 Kızlar şuan 28+6 dayım doktor kontrolünde doktor kordonun Boğaz kısmında olduğunu gösterdi Doğumda kalp atışlarını zayfılatabililir dedi bu durumu yaşayan varmı ben biraz korktum açıkçası 🙄🙄
Duuyguum Sevda15 benim kide öndeydi hatta onun iÇin resim de alamıyordum şimdi önünde değil görüntüde alabiliyoruz ama dr bana hiç öyle birşey demedi sonuçta dolanmamış ki boğazına önünde duruyor
aslimutlu1 Sevda15 canım , yataktayken sagdan sola dönerlen oturarak dön . Yavas hareket et . Dolansa bile düzele bilir daha haftasına var, meraklanma . Hareket ettikce degişcektir pozisyonu 🙏🏻
Sevda15 Duuyguum yani öyle tabiki inşallah birşey olmaz kendide öyle dedi Ama insan ister istemez tereddütte kalıtor
Sevda15 aslimutlu1 Kayınvalidem de öyle demişti canım mutlaka bunu denerim normaldede öyle kalkmaya çalışıyorum dikkat ediyorum