Elifikraveannesi Canmoglm ay ben bu olayı anlatıcam diye canım çıkmıştı. Anlatılamıyor yani ama tuhaf bişey 🥰 hıçkırıyo demişlerdi. Öyledir herhalde :)
Yigitaras Canmoglm bende aynıyım . Sol tarafımda tık tık atıyo bişey . Ama her gün oluyo bu . Sağlıkla gelsinler inşallah 💗😊
Gigi89 Canmoglm yaaa ben 18+4 teyim hala bişey hissetmiyorum çok hissetmek istiyorummm ben deee artık🙂🙂🥰🥰 siz ilk ne zamanlar hissettiniz?
Nagihann23 2 saniye aralıkla mı oluyo canım bende de oluyo dışarıdan belli olmuyo ama içerde hissediyorum pıt pıt pıt oluyo hıçkırık mıymış bu
Canmoglm Gigi89 canım benim nasıl oldu biliyor Musun o sıra eşimle boşanmak üzereydik ve dedim ki bebeğimi bi hissetsem bana desteğini hissetsem dedim karnıma kulaklıkla müzik dinlettim o an ilk defa tekme attı sonra devamı geldi çok şükür 😇