06-06060a evet normalde 2 testen sonra test bile istemedikleri için ondan sonraki beta değerine takılı kalmıyorlar bencede ama benim 8 tane kaybim oldu 6 tane kimyasal 2 tane dış gebelik böyle oluncada ister-istemez detaycı davranıyorum ilk.kwz bir gebeligim de kese görmek nasip oldu dahaonce hiç betam bukadar yükselmemişti yüreğim ağzım da inş nasip olur devamını görebilmek 🤲