Merryy doktorunuzdan daha doktor kimse yoktur burda. Paniğinizi anlıyorum. İyi düşünün, iyi olsun sonucu da. Olabilir de olmayabilir de diyor çünkü şimdi neredeyse bebeği görene kadar herkese aynı şeyleri söylüyorlar. Onlar profesyonel olmak adına böyle konuşuyor ama tabii bu tarafta olan bizler, bunu endişe sebebi sayıyoruz. Oluruna bırakın, bırakabilirseniz tabii. Rabbim umutlarınızı boşa çıkarmasın.