Nisanurnur Kizlae normalde cok hareketli bir bebisim var ama dun geceden bu yani sekerli yiyip uzanmama ragmen bir 2 tekme dun cokda is yaptm acaba bisimi oldu korkusu var esim gelince doktorada gidicem sizce bu haftalarda normalmidir
Nisaa11 Nisanurnur kaç haftalıksın canım belki som haftalara doğru fazla hareket edemiyorlar ya ondan da olabilir. gerçi doktora gözükmende fayda var bana hep doktorum diyor hareketlerinde bi farklılık olursa gel. Önemli çünkü diye
Melike_18 Nisanurnur kanala giriyor olabilir benimde o haftalarda hareketi azalmıştı bide günde 10 kere hareket ediyosa bişeyi yok diyolar ama içinde kalmasın bi ultrasona git
nazel123 Bir-kac gün önce bendede oldu canım hareketliliğine alışınca öyle bekliyorsun kafama takilmasin diye gittim şükür ıyiydi sende bir muayene ol yinede..
Ayse_bayram33 Bende 32+5 haftalıgim geçen bndede bı durgunluk oldu vurdu ama çok cansız bı şekilde sadece bı kac kere. acilen giriş yaptırıp servise çıktım tahlil nst ultrason falan herşey yapıldı ultrason da hareket ediyor doktor gosterio ama ben hissetmiyordum. Stres kaynaklı olabilir ve yorulmamaya çalış kendini yine doktora görün için rahat etsin .