Mimozam06 bende bu haftalarda dip köşe temizlik yapmıştım belki sancım başlar diye ama malesef tık yoktu 😂 39+6 da doktor randevum vardi. Doktor alttan bakinca suyun gelmeye başlamis dedi. Acil doguma alındim ama hala sanci yok. Suni sanciyla dogurmuştum 😂😊