Afratatli Kızlar 18 haftalik hamileyim ama bebek 1 hafta önden gidiyor dün doktora gittim 19 haftalik dedi birşey olur mu sizce bunu yaşayan var mı
Nisaa11 Afratatli canım ben 38 haftalığım doktor bana 3 hafta önden gidiyor dedi. Nasıl oluyor anlamadım bende 🙄
Nuryldrm Afratatli ama ben adet tarihim gecikmeden test yaptığımda diret net bi çizgi çıktı beta hcg testi yaptığımda 6000 küsür çıktı ben adetime göre 4 haftalık sanıyorken 5 haftalikmisim nasıl oluyo böyle hiç anlamadım
aslimutlu1 Afratatli erken yumurtlama olmus canım . Olabilir böyle seyler , 1-2 hafta sorun etmiyor doktorlar
snmnl O önemli birleyen degil merak etme aynısını banada söylemişti sonradan düzeliyor Zaten en olmadı bir hafta önce doguyo cocuk
Anne1_ Afratatli hiç bi şey olmaz korkmayın böyle şeylerden ilerde günüyle dengelenecektir zaten benimkide 2 hafta öndeydi şu an iki gün önde demekki ıyi besleniyor 🤗
anneee Afratatli bişey olmaz canım korkma kızım 2 hafta önden gidiyordu sonra 2 hafta geriden geldi derken öyle böyle doğdu