Blackmom ben de 15+2 haftalık hamıleyım ama ben de ne bel agrısı ne kasık agrısı ne karın agrısı var sadece cok yorarsam kendımı belim ve kasıklarım agrıyor kimi görsem cok belim kasıklarım karnım agrıyor dıyo acaba ben de mi bır sorun var cunku böyle agrıların gebelık başından beri olmuyor