Fatmanuurcelik Kızlar 35+3 teyim herşey yolunda çok şükür ara ara sancılarım oluyodu doktor çok normal vücut doğuma hazırlanıyoe bundan sonra takip edicez beklicez dedi. İki gündür karnım acıyo bildiğiniz acıyo hareket ederken eğilip kalkarken bazen yürürken bugünde bebek oynarken bile acıyo anlayamadım bi türlü iki gündür hareketleri de öyle çok değil kendini kasıp duruyor napsam bilemedim normal mi acaba ilk olunca tecrübesiz de oluyor insan açıkcasu
Busrarda_23 Aynen canım sanki hareket ettikçe bir yaraya değiyor gibi bende öyleyim hareketleri de toparlanıyor eskisi gibi degil doktor normal dedi yeri kalmadı o yüzdenmiş
Fatmanuurcelik Busrarda_23 Ay inşallah ya haftaya gidicem doktora artık her hafta çağırıyor çok öyle dayanılmayacak bi acı ağrı olmadığı için bugun gitmek istemedim ama kafamı da kurcaladı 😔
Busrarda_23 Aynen bende iki gün önce gittim hareketleri değiştiği için korktum niyeyse normal artık dedi sancıların da olacak dedi ama nst de sancı çıkmadı