Masatosi Merhabalar 23 haftalık hamileyim 2 gündür ferro sanola başladım akşamları yatmadan önce içiyorum. İki gündür ara ara giren baş ağrım vardı şakaklarımda zonklama şeklinde ama bu sabah ayağa kalktığım an baş ağrısı başlıyor resmen kolumu kaldırmaya halim Yok.Bu ilacın bu şekilde yan etkilerini yaşayan var mı? Haftaya doktor randevum var Bebeğim hareket ediyor ama yine de doktora görünmek gerekir mi? İlacı kullananlardan fikir almak isterim.
Tazeannebaba Masatosi canım bende kullanıyorum ama çok şükür bende öyle bir etki göstermedi istersen bir doktoruna danis belki başka bişeydir
Deletedmom270 Masatosi o ilaç yan etkileri olan bir ilaç her bünye de farklı tepki verebilir ara verip 3 gün baş ağrızin azalip azalmadigina bakın bende bulanti ishal yapmıştı direk bıraktım acile gitmiştim 3 gün zor içtim doktorum bıraktirdi başka ilaç verdi
Sinemozen Ilacın yan etkisi reçeteyi oku ben okumuştum orda da diyor bir yan etki görüldüğünde doktora danışın
Masatosi frigyalikibele öncesinde süt içmiştim iyi ki söylediniz belki de ondan olmuştur çok teşekkür ederim