Busrakorkmaz1616 Merhaba anneler arkadasımın bır sorununu danısacagım.29.Haftalık hamıle bebegın hareketlerın de yavaslama oluyor sizce normalmı? sizde böyle bır sorunla karsılastınızmı?
Gokcenur Busrakorkmaz1616 benim de hiç çok hareketli olmadı doktor sorun yok dedi ama eskiden Çok hareketliydi de şimdi bariz şekilde yavaşladıysa doktorunuza danışın