Loya06 Hikayem1 benim 11. Haftada söyledi ultrason cihazından çok fark ediyo. Bu arada çok önemliymiş gerçekten sorun 😂
Melegimm19 Hikayem1 10+5 te öğrendim ama bebekten bebeğe değişir canım bazıları iyi saklıyor kendini😂😍
Hikayem1 Arzu0101 ya şimdi gidersem tam 16. Haftada kontrol hakkım var yine gidebiliyorum o yüzden gitsem mi diye kararsız kaldım
Hikayem1 Bana göre önemli çünkü merak edıyorum yazdıklarınıza göre gıdıcem. Birkaç rüya gördüm anlamlarını da ona yorumladım. İlk bebek oluncada merak oluyor doktordan öğrenemedikçe Loya06
Arzu0101 Hikayem1 aklın kalmasın o zaman canım git sen🥰ben 13 ve 14 te gittim sakladı kendini en son 17+4te öğrendim prensesim geliyormuş ☺️dediğin gibi ilk olunca insan merak ediyor alışverişe başlamak için sabırsızlanıyor 😂
Bisibisi Hikayem1 bnde 14 5 tatlım... 2 hafta sonra teste girecegim o zmn öğrenirim inşallah... sende istersen öyle yap.. bu arada nasıl gidiyor hamileliğin...
arzu_glyprk Hikayem1 bende aşırı merak ediyorum ama yurt dışında 5 aylık olunca bebek öğrenecekmişim :(((
Newyorklugebe arzu_glyprk ben de yurtdışında yaşıyorum hangi ülke acaba bana öyle birşey söylenmedi :((
Olimbera Hikayem1 bende 12+6 yım dün kontrolüm vardı doktorum kız gibi görünüyor dedi erkekler erken görünüre pek inanmıyorum yani 🤣🤣🤣 bebeğin duruş açısına bağlı sanırım ama kesin 16. Haftada netleşir dedi
Hikayem1 Baloglum93 Doktorun söylediğine göre hareket etmiyor ilk gittiğimde amuda kalkan çocuumm şimdi gizliyor anası gibi inatçı çıktı😂
Hikayem1 Olimbera Erkekler 11. Haftada bile belli oluyor ama bu gerçek😂 16 diyorlar da nerdeyse 15 im artık yeter 😂😂😂 yarında öğrenemezsem haftaya kontrol hakkımda artık 😂