Bsrozdmr1305 bende pkoluyum. 2 sene olmadı doktor pko hastası olanlar için 1-3 yıl arasına ortamla gebe kalma süresi demişti. Pko ile ilgili test vs çatlatma iğnesi süreçleri insanı psikolojik olarak çok yıpratıyor. Düzensiz adet olduğum için Her ay 4 5 test yapardım kendime bir umutla acaba hamilemiyim diye . 2 yıl bıkmadan usanmadan yaptım sürekli. Ben olmıcak diyip kafamdan attığım hiç test yapmadığım ay oldu çok şükür 20 haftalığım şuan 🙏özetle kasmayın oluyor 😃