Ilknurr16 Merhaba, 8 haftalık hamileyim, bugün kalp atışını duymak için doktora gittik ama kese yeterince büyümemiş dedi doktor, bebeği göremedi alttan baktı orda da nokta kadar gördü, kalp atışı duyamadık, çok umudum yok dedi doktor haftaya tekrar çağırdı, böyle bir durum yaşayan varmı sonradan gelişen?
Merryy Ilknurr16 canım bende 5+2 deyim benimde kese çok küçük dedi renkli ultrasona girdim p.tesi tekrar çağırdı doktor rabbim bu cuma gününün hürmetine dualarımızı kabul eder inşallah 🙏🏻
Ecelif Canım belki geç döllenme olmuştur benim 2 hafta geriden geliyordu şimdi 1 haftaya düştü inşallah hayırlı sonuçlar alırsın