Merryy 5+2 yim kızlar doktor kontrolüm vardı karından baktı gözükmedi vajinal baktı kese çok aşağıda dedi çok küçük gördü kese oysa eğer dedi eminde olamadı renkli ultrasona yönlendirdi şimdi sıra bekliyorum nolur dua edin bana 3. Gebeliğimi de sonlandırmak istemiyorum kucağıma almak istiyorum artık bebeğimi 😭😭
[silindi] Merryy rabbim hayirli haberler almanı evladını sağlıkla kucagina almani nasip etsin Allaha sığın çok dua et
Merryy [silindi] sürekli dua ediyorum zaten ama doktorun böyle demesini beklemiyodum çok kötü oldum 😔
Merryy Pnarrr p.tesi tekrar çağırdı bakmak için inşallah kesem gelişir büyür yoksa 3. Kez bebeğimi kaybedicem 😔
[silindi] Merryy bende senin gibi bir umut bileşenlerdenim perşembe kontrol var doktor umutsuz ama cuma günü yüzü suyu hürmetine hayirli haber alalım ınsallah
merve21_ Merryy umudunu haybetme canım beni de 2 gebeliğim sonlandı bu 3 ncüsü çok korkuyordum çok şükür 15+2 haftalık olduk bile rabim birdaha yaşatmasın inşallah
Merryy merve21_ amin canım inşallah yaşatmaz kese çok küçük dedi dış gebelikten bahsetti ama olmayada bilir beklicez dedi inşallah gelişir bebeğim bana tutunur bu sefer 😔