Esraesen Kızlar merhaba buraya hep en güzel en sevinçli en heyecanlı duygularımı paylaştım arkadaş kardeş gibi olduk bir çoğunuzla şimdide içimdeki yangını anlatmak istiyorum. Ben tüp bebek yöntemi ile çift yumurta ikizlerime oğlum ve kızıma hamile idim 6 Ekim Pazar sabahı 22 haftalık bebeklerimden kızımın suyu geldi ve durmak bilmeyen kanamam da hastaneye yatışım yapıldı ve 8 Ekim 01:05 de meleğim normal Doğum ile dünya’ya geldi oğlum zarar görmesin die 2 gün sancı çektim ve bebeğim doğdu doktor amcaları teyzeleri çok uğraştı ama meleğim sadece 20 dakika yaşayıp 01:25 de vefat etti ismi bile hazır olan Masal Esilamı babası kendi elleri ile yıkattı namazı kılındı ve defnedildi kara toprağa şimdi yüreğimde kızımın yangını karnımda yaşama mücadelesi veren Mizrahi’nin Yusufumla yatarak günlerim geçmesini bekliyoruz bir çoğunuz lohusa ve hamilesiniz kimin duası kabul olur belli olmaz ne olur dua edin oğlumu sağlıkla kucağıma alabileyim dua eden herkesten allah razı olsun 🤲🏻 Rabbim bu acıyı kimseye yaşatmasın
Gamzeliim38 Esraesen Çok üzüldüm gerçekten çok zor bir durum Ama oğlunuz için bırakmayın kendinizi Cennette sizi bekleyen bir meleginiz var İnşaAllah oglunuzu sagsalim kucağınıza alırsınız 🙏
seymakumatarnsf Esraesen Allah sabır versin ve rahmet eylesin. Karnınızdaki güzelliği sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Allah🙏🏻
shsn Esraesen rabbim yar ve yardımcınız olsun.. dualarımız sizinle .. inanın birşey diyemiyorum sadece gözlerim dolu bir şekilde bunları yazabildim.
Kumsalinannesii Esraesen Başınız sağolsun 🙁 Allahım yawrunuza sağlık versin ins bundan sonra hersey güzel olur 🙏
Peony Çok üzüldüm canım. Başın sağ olsun. Oğluna sıkı sıkıya sarıl. Allah onu sana bağışlasın inşallah. 🙏🏻
Anneolucamben Allah sana bağışlasın inşallah rabbim kucağına almayı nasip etsin ve başın sağolsun gerçekten gözlerim doldu
Tz1 Esraesen allahım oğlunu sana bağışlasın inşallah sağlıklı bir şekilde doğurursun güzel bir hikaye yazarsın buraya
Gulcezeren Çok zor bir durum Allah sabırların en büyüğünü size versin dilerim oğlunuzu sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız..
Fatmalipelit Esraesen Basin sagolsun rabbim sabir versin kalan yavrunu sag saglim kucagina almayi nasip etsin canim:((
Sninannesi Esraesen rabbim sabır versin, asla umudunuzu yitirmeyin. Anne karnında ikizlerden birinin vefat edip diğerinin yaşadığı ve sağlıkla dünyaya geldiği o kadar çok örneğe şahit oldum ki. Rabbim diğer evladınızı size bağışlasın inşallah 🙏🏻
Aysel995 Esraesen cok uzuldum Allah sabr versin wukurler olsun ki biri daha var Allah kucagina almayi nasip etsin. Vallahi kac gundur icim okadar sıkıliyo insagramda burda bunlari okuyorum daha dikkatli olmaya caliwiyorum Her sey Allahin elinde tabiki ama bende artik duwunuyorum cok uzuluyorum 5sene sonra benimkide tup bebek wuan 25haftalik 3ay kaldi sag salim gelib zaman catsaydi duwunuyorum korkuyorum bazen whatsapda durum paylawirdim cocukla alakali birakamiyorum biwey almak icin 8ayi bekliyorum belki dahada gec aldim duwune duwune hep dua ediyorum Allah yawatmasin ne olur🙇♂️😔
Elininanasi Esraesen Basiniz sagolsun😔benim teyzemin kizida oyleydi sezeryan oldu.güçlü qrip gecirdi 3uzlere hamileydi.2 kiz 1 erkek.dogum aninda oģlu ölü cikarildi.bebeyi telef oldu qripden.32 haftalik oldular.kizlar zor durumla kuveze girdiler.hesapla su an 37 haftaliklar😔yasama mucadelesindediler.annesi erkek bebeyi cok isdiyirdu hayri seçicilil diye dusunmeyin annedir oda.heegun süt apariyo kizlara aglayarak geri donuyor
Haree Esraesen Allah yavrunu sana bağışlasın inşallah. Diğer meleğinin için de sabırlar diliyorum kardeşim..
Kubraacar07 Esraesen Rabbim sağ salim oglunu kucagina almayi nasip etsin inşallah kizınin ömrü oğlunun ömrüne eklensin inşallah üzülme cnm Vardr bunda da bi hayr Rabbim sabir versin yinede zor oğluna tutun inşallah Rabbim sana bağşlar
Belindaa Esraesen Allah sabır versin sizi çok iyi anlıyorum 😔 umarım hayırlısıyla günlerinizi tamamlarsınız acılarınızı unutursunuz oğluşuna sımsıkı tutun rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ❤️geçmiş olsun 🙏
snmnl Rabbim oğluna uzun ömürler versin.inşallah ailesine vatanına milletine hayırlı bir evlat olsun.sağsalim kucağına almayı nasip etsin🙏