kitapkurdu düzensiz adetim. Bazen 30 bazen 35 değişiyor. Sanirim öyle ben de öyle düşündüm. Bu kadar üst üste çıkması normal değil gibi. Akinti da oluyor aslinda bazen de sağ tarafta batma diyorum çatliyor mu acaba ama testler yine çift koyu. En son sabah yaptim en alttaki.