Minikkkuzummm Merhaba hanımlar.. İlk 3 aydaki böğüre böğüre kusmalarım şimdi tekrar başladı 36. Haftadayım.. Bu doğum yaklaştı demek mi.. Sevinmeli miyim 😊 Ya da ne kadar yaklaştı demek sizce.. 37 de hayırlısıyla doğum olsa keşke
Busraasunal 32. Haftadayım benimde midem bulanıyo sabahları bisey yiyemiyorum normal mi acaba korkuyorum
Aybuke42 Busraasunal aynen bende 32.haftadayım tekrar başladı bulantı istifra. Erken dogum belirtisi olabilir mi acaba