Gulcintsn Aynısını yaşadım... 37.haftaya gelene kadar gayet normaldi herşey. 37.hafta kontrolünde bebeğin kilosunun 2 hafta geriden geldiğini söyledi dr.un çok şaşırdım üzüldüm ne oldu böyle oldu diye. Sonra acaba nasıl kilo alacak diye başladım kilo aldırdığı söylenen gıdaları araştırıp yemeye.. 2.5 hafta kala doğuma 750ge almış çok şükür bu sabah doğumla öğrenmiş oldum.
Yediklerim
Hurma
Muz
Fındık
Yoğurt
Haşlanmış yumurta
Kaşar
Süt
Ceviz tabi bunları hergün hepsini yemedim bazı günler bazı 2sini yedim öylelikle Rabbimin takdiri elbet normal bir bebek olarak doğdu oğlum.