Ebru9360 Kizlar 16+3 hamileyim sag kasigimda ve kasigmn ustunde batma var acaba nie olabilir fikri olan varmi yada bu durumu yasayan
Peluskaa Ebru9360 canım bu ağrılar normal içeride bebek büyüyor kaslarımızdan da oluyormuş büyümeden dolayı yani merak etme yat dinlen 😊 ama üstüne ağrı cok eklenir ve devamlılığı sürerse dr a görğnmekte fayda var 😊 haricinde ağrılara alısmamız lazım galiba 😬😬
Ebru9360 Peluskaa sali gunu kontrolum var ztn canm ilk defa boyle oldu onceden agri vardi simdi batmaya gecis yapti😂normal diyosun yani demi korkulcak bisey yok
Peluskaa Ebru9360 heheh normal ama dedigim gibi devamlılık , siddetlenme gösterirse dr a gitmen lazım bi önercrgi magnezyum bişey vs olur rahat sdersin hatta telf numarası varsa yaz ben sapık gibi yazıyorum 😌😅