eliferdem bursada en iyi 3 doktordan birinde çektirmeni isterim dedi peki hocam dedim bende bir tane doktor soyledi o bebek başına 950 ye çekıyomus bende dedim hocam gidemem zaten tüp bebek okadar çok masraf olduki karsılayamam dedim sora diğer doktordan ayarladı oldukca pahalı bir tane olsa 350 koymaz ama ben ikizim ve bebeklere ayrı ayrı para alındıgını bılmıyordum 😂 olsun napalım bişi çıkmasında hayırlısıyla gerisi hallolur dedik artık 😄