Neslihancoskun aynen doktor insanı ferahlatıyor çevremizin kötü yorumları. Bende zorlu bir gebelik geçiriyorum öcesi düşüklerm var ve böbrek taşımdan dolayı sezeryana karar kıldık. Herkes sakat kalacakmışım, ayağ asla kalkamayacakmışım sütüm asla gelmeyecekmiş, ömür boyu bel ve baş ağrısıyla yaşayacakmışım bunları düşünmeme sebep oluyorlar. Çevremde sezeryan olanlar var valla çatır çatır ayağa kalktılar sütlerinde bol maşallah . İçimizi ferah tutalım rabbim korktuklarımıza uğratmasın bizi inşallah