Musel Pmbyy 75 mg kullandım ağır geldi yarısını kırıp içiyorum 37 mg olarak tekrar gidicem yükselmiş dozu 50 mg yapar herhalde
anneee Pmbyy doğumdan sonra dozu düştü 2 ay falan kullandım tekrar düzene girdi bıraktım ilacı sürekli kan verip kontrol ettiriyorum
Deda Pmbyy Her ay kontrole gidiyorum değerlere göre doktor dozunu düşürüyor yada çoğaltıyor. Ama aksatma ilaçlarını ben doğumdan sonra bırakmıştım doktora gitmedim 48 yükselmişti🤭
CerenVarol En son kontrolume daha yenı gıttım,bir anda bırakılmıyor mesela ben 75 mg kullanıyorum,dozu dusurererek bıraktırıcak doktorum hemen kesılmesı olmazmıs
Pmbyy CerenVarol Ben zaten düzenli kullanıcısıyım. 8yıldır içiyorum. Acaba benim de mi azalarak normal doza gelmem lazım
CerenVarol Pmbyy ben endokrıne gidiyorum doktorum o sekılde soyledı,kuzenım dogumdan sonra kafasına gore kesmıs birden,sonrasında rahatsızlanmıs
mlkeengn Ben de endokrine gidiyorum.. Hamileliğimn en başında öğrendim tiroit olduğunu.. Propicyl 50 mg kullandım 1,5 ay .. Şimdi 2 hafta kullanma dedi değerlere göre tekrar doz ayarlayıp yine ilaç vercek