firstmom bende senin gibiydim ilacini duzenli ic bol bol su ic ve cok fazla kendini yorma yat dinlen hep artık çoğu gebelerde bu sorunlar oluyor ilk 3 ay bende stresten kafayi yicektim simdi 20+4üm ve hareketlerini hissetmeye basladim ve rahatladim Allah sağ salim kucagimiza almayi nasip etsin insallah