Asyam21 Kızlar şuan eve dönüyorum baktı doktor gebelik.kesen oluşmuş daha canlanmamis ama 2 hafta sonra gel kalp atışını dinleyelim dedi canlanmaması normal mi folik asit birde Protestan yazdı dinlen dedi ayaga kalkma eliden geldiğince dedi canlanir mi kese kızlar normal mi böyle olmasi
Selmanur Asyam21 6 haftalık bende duyamadım normal yani oluşum varsa kalp atışında olur inşallah .benimse öyleydi . Ama değilsede üzül lme sağlıksız sa demek ki olmaması hayırlıymış diye düşün . Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Nrgl519_ Asyam21 bende 7+3üm. Bugun muaneye geldim ama kalp atışlarını duyamadık. Canlanmamış dedi. Bir hafta daha bekleyelim dedi
Ikbalper Asyam21 tamam canım sıkıntı yapma🤗 7. Haftada vajinal muayene ile görebilmiştik biz kalp atışını.Doktorunun dediği gibi 2hafta sonra duyarsın yavrunun kalp atışlarını inşallah🤰🏼🥳
Asyam21 Selmanur amin canım tşk ederim Allah razı olsun cümlemiz sağ salim alırız inşallah kucaklarimiza 🙏
Asyam21 Nrgl519_ Allah'ın izniyle haftayı o küçük kalbi duyarsin canım tabi bizim gibi olan herkeste canını sıkma pozitif bak ben öyle yapmaya çalışıyorum inşallah bizde kalp atışlarını duyucaz Allah'ın izniyle 🙏