Tugba111 prolaktinle ilgili birşey bilmiyorum canım ama benim de geçen seneden bir kimyasal bir de bu sene hzran ayında 12.haftalık kalp durması kaybım var. Agustos ayında klomen kullandık bizde doktorumuz verdi. 3 tane Yumurtam oluşmuştu 21,22,23 mm olarak gayet güzeldi çatlatma iğnesini de oldum. Ama malesef tutmadı. Eylül de ara vermek istedim psikolojik yıpranmamak adına şimdi bakalım bu ay da kafama göre yaptım 6 gün var adete hiç bir belirti yok sanırım adet olacağım 🤷🏼♀️ İnsallah sen güzel sonuçlar alırsın.